internet verhuurshop uit Goes
| afhaalpunten | klantenservice | over ons

Huurafspraak verplaatsen of afzeggen

Op het moment dat je de huurafspraak wilt aanpassen, verplaatsen, verlengen of annuleren kun je terecht bij onze klantenservice. Er zijn wel spelregels als het gaat om verplaatsen en annuleren.

Verplaatsen

Is je feestje verplaatst naar een andere datum? Dan is het slim om zo snel mogelijk met ons contact op te nemen, dit kan per e-mail, chat of telefonisch. Wij kunnen de huuropdracht verplaatsen naar een andere datum (afhankelijk van beschikbaarheid, maar over het algemeen is dat geen probleem).

Verplaatsen kan kosteloos zolang je reservering nog niet is verzonden.

Verlengen

Vindt je het product dat je hebt gehuurd zo leuk, dat je het nog even een paar dagen langer wilt houden? Stem het even af met onze klantenservice, zij kunnen vertellen of het kan en wat het eventueel gaat kosten.

Bedenktermijn

Voor het aangaan van een 'online' overeenkomst heb je volgens de Nederlandse wet 14 kalenderdagen bedenktermijn, binnen deze termijn kun je kosteloos en zonder opgaaf van reden de overeenkomst afzeggen.

Wij gaan nog verder, mocht je al een half jaar vooruit iets reserveren. Dan kun je dit zonder problemen ook nog vier dagen voor aanvang nog annuleren. Zolang het nog niet is verzonden, is het geheel kosteloos.

Plaats je de aanvraag voor een gebruiksdatum welke korter dan 14 kalenderdagen in de toekomst ligt. Dan kun je niet gebruik maken van de (gehele) bedenktermijn. Om onze dienst tijdig te kunnen leveren, geef je ongeschreven hiervoor toestemming. Natuurlijk gelden onze spelregels voor annuleren gewoon:

Annuleren

Annuleren is meestal geen probleem, we maken onderscheid in de volgende situaties:

  • Tijdig doorgeven: Je kunt tot de dag van vertrek, je reserveringsaanvraag kosteloos annuleren. Je hoeft ons geen reden op te geven. Heb je al vooruit betaald? Dan storten we het gehele factuurbedrag binnen drie werkdagen terug op je rekening. (Op de rekening van herkomst)
     
  • Te laat ontvangen (sorteerfout / vertraging): Alhoewel het weinig voorkomt, beloven we je wel kosteloos annulering op het moment dat je reservering te laat wordt bezorgd door de fout van de bezorgdienst. Vertragingen welke onder deze clausule vallen zijn: Vertraging door sorteerfouten, vertraging door achterstand bezorgdienst of omdat wij het te laat hebben verzonden.
     
  • Te laat annuleren (al verzonden / geweigerd aan de deur): Is je reservering al verzonden? Dan kun je tegen € 25,00 handelingskosten de opdracht als nog annuleren. Dit zijn tevens de kosten die DHL aan ons berekend voor het terugsturen van een geweigerde zending.
    Weigeringen als: 2x niet thuis, onjuist/onvolledig adres, geweigerd door ontvanger - vallen onder deze annuleringsclausule.
     
  • Te laat annuleren (al ontvangen / niet afgehaald): Op het moment dat je reservering is bezorgd, is annuleren niet meer mogelijk. We zullen de volledige huursom aan je doorberekenen. Zou je de reservering afhalen op een servicepoint, dan beschouwen we dit ook niet als een (tijdige) annulering.