internet verhuurshop uit Goes
| afhaalpunten | klantenservice | over ons

Schade, vermissing of diefstal

Zodra de reservering bij jou wordt afgeleverd, ben je verantwoordelijk voor de spullen die je van ons in bruikleen hebt. (Heb je iets niet gekregen, maar wat wel op de pakbon staat vermeld? Laat het ons dezelfde dag van ontvangst nog weten, dit wordt geregistreerd en wanneer mogelijk ook nog hersteld)

Transport via onze partners

Op het moment dat de spullen bij DHL, Selektvracht of eventueel PostNL zijn aangeboden, zijn de goederen verzekerd op onze verzekering. Enige voorwaarden hierin is dat de goederen deugdelijk verpakt moeten worden (dus niet los slingerend in een bak) en dat de bak afgesloten moet zijn met een tyrape of verzegeling.

Schade of vernieling

Schade die is ontstaan door het gebruik, (vernieling, val- en stootschade of vocht- en waterschade) is voor eigen risico en rekening. Wij begrijpen dat dit niet met opzet is gebeurd, maar wij verwachten wel op voorhand even een belletje of mailtje met de schade melding.

Kosten voor herstel of vervanging worden tegen kostprijs aan je doorberekend. Voor uitkoop kan ook gebruik worden gemaakt van de dagwaarde, dit stemmen we onderling af.

Afhankelijk van het eigen risico wordt bij sommige (WA) aansprakelijkheidsverzekeringen een gedeelte van de schade vergoedt, dit zult u achteraf zelf moeten regelen met uw eigen verzekeringsmaatschappij.

Vermissing

Vergeet je (onbewust) iets terug te sturen? We laten je bij retour ontvangst weten wat er mist, je kunt op dat moment nog op zoek gaan naar deze spullen. Dit kun je op eigen kosten terug sturen via de pakket- of briefpost naar: Internet Verhuurshop - Retour (reserveringsnummer) - 4462 HC Goes (NL). Mochten we na vijf kalenderdagen niets van je ontvangen of vernemen, stellen we een factuur op met de vervangingswaarde (tegen kostprijs).

Diefstal

Wordt het huurproduct gedurende de huurperiode gestolen? Dat is heel vervelend! Je moet hier zo snel mogelijk aangifte van doen bij de politie, een afspraak kun je maken via het telefoonnummer 0900-8844. Print voor je aangifte gaat doen, wel even de huurbevestiging uit.

Je blijft zelf wel verantwoordelijk voor het verlies van de huurproducten en de vertegenwoordigde waarde, je ontvangt van ons een factuur voor de vervangingswaarde. Met je eigen verzekeringsmaatschappij kun je het verder afhandelen.

Verduistering

Op het moment dat je (opzettelijk), de huurproducten niet inlevert maak je, je schuldig aan een misdrijf. De wetgever zal dit bestraffen met een geldboete van de hoogste categorie of een gevangenis van maximaal drie jaar. Van verduistering doen wij altijd aangifte, daarnaast zal ook een civiele procedure worden gestart voor het terugvorderen van onze producten en een kostenveroordeling van misgelopen huur en voorgeschoten proceskosten.